Seznam blogů

14. října 2014

Drdol za 5vteřin...

... je můj každodenní účes, který si dělám...no, ani si nevzpomínám, kdy to začalo. Hned jak ráno rozrazím oko a vylezu z postele, tak už cestou do koupelny šmodrchám. Převážně o víkendech se stává, že se češu až večer do postele. Drží sám bez gumiček a sponek, ale jinak nic zvláštního už neumím :-))).
 
 
Nutně už potřebuji holiče a v tom dnešním shonu jsem se zapomněla objednat. Chodím jednou za rok a je to pro mě dokonalý relax. Mám pocit, že jsem "něco" trochu vylepšila :-))). Roky ani čas už nezastavím a ten zbytek, to by byla dlouhá kapitola -  ten na fotu vidět není a nemyslím tím druhou stranu hlavy :-)))))))))))))))))))))))))), ale mělo by se furt vylepšovat :-)))))))))))))))))))))))))))))))))). 

Dnes jsem byla v knihkupectví a sehnala jsem nějaké knížky pro děti, bohužel neměli vše. Zkusila jsem objednat a tak doufám, že pod stromeček budou. Loni jsem viděla film Miss Potter (Beatrix Potter) a hned jsem věděla, že až naše malá povyroste, že knížky od téhle dámy musím-e :-))))) mít.
 



dnešní nákup

 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).