Seznam blogů

4. října 2014

Panika a zmatek...






Sluníčko nedorazilo a já jsem se nečekaně ocitla bez manžela a dětí, prý abych si odpočinula a hlavně vyléčila chcíp:-). Když jsem zaměstnala hlavu balením a chystáním věcí, bylo vše v pořádku, ale s posledním kouskem oblečení mi pomalu začalo docházet a být i líto, že nejedu také...
... když jsem za nimi mávala -s úsměvem na tváři č.3- měla jsem se co držet, abych nedala najevo sebemenší náznak lítosti,smutku a stesku po nich, hlavně před naší princeznou, která by určitě začala plakat, zkomplikoval by se tím jejich odjezd a nejspíš i samotná cesta...

JSEM SAMA!... zaplavil mě pocit zmatku a paniky. Často jsem si takovou chvíli představovala a když je konečně tady, jsem zmatená a nedovedu si jí užít... do čeho bych se pustila, abych zahnala myšlenky?... šatna by si zasloužila přebrat, linka vydrbat, umýt okna, vyrobit štítky na marmelády a sirupy... to nemůžu všechno stihnout!!! ... zakoukala jsem se na bosé nohy, že bych si nalakovala nehty?
Dobře odvedená práce , škoda, že už je nevystrčím venku, ale doma se topí... budu chodit bosa! vystrkovat je z peřit a užívat si pohled na barevný lak :-)))))))))).

A teď hurá do práce, abych si nenadávala, jak jsem nevyužila samoty :-))))))))))))). Zítra bude opět plný dům :-).
Přeji příjemný zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).