Seznam blogů

29. listopadu 2014

Adventní kalendář...

... konečně dokončen.
Přiji dobré ráno a príma víkend.

Včera Barunka zase po pár dnech usnula po obědě... nejspíš díky dopolednímu nakupování a tak jsem vybalování odložila, nákup šupla na balkón  a pustila jsem se do kalendáře, protože uchránit těch pár dobrot by byl nadlidský výkon... bonbony mám opět z oříškárny.
Konečně jsem uplatnila vochomůrky a vybalila naší naivní keramiku, která už to s námi kroutí nějaký  ten rok a samozřejmě přidala ptáčky :-))).
Stihla jsem udělat i věneček na dveře, ale ten jsme ještě nenafotila - musím umýt dveře :-)))))))))))).

 



Mějte příjemný víkend...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).