Seznam blogů

20. listopadu 2014

Osmička vlevo dole...

... teď už čas minulý jako tato výzdoba :-)))).
Třeba taky jednou budeme inspirací i my .-). Letos se opět chystám nějak vylepšit nutnost obalu v zahradě už kvůli dětem. Na ozdoby jsem použila šustí z rákosu, jablíčka a perníčky upečené z francouského pečiva a natřené balakrylem - na zdobení perníčků jsem nebyla sama :-))). V receptu je mnoho soli, která má zabránit zobat ptákům, hlodavcům a molům. Perníčky pohlcují vlhkost ze vzduchu a není to paráda na moc dlouho, ale i na tu chvilku to stálo za námahu :-).


Dnes jsme byla u zubaře. V plánu bylo se dohodnout na implantátu  a vymodelování jednoho zubu. Už od dveří jsem hýřila humorem, že doufám, že mi mezi řečí nevytrhnou moudráka, jako to bylo u manžela, jen u něj trhali nahoře. Hned mě ujistili, jak už mají po zavíračce, jak toho mají za celý den dost a že se nemusím ničeho obávat. Proběhl rentgen, běžná kontrola a nějaký návrh ohledně implántátu a mezi řečí už jsem měla kolem krku ubrus a doktor držel v ruce injekci.
Zub je venku :-))). Neměla jsem dnes v plánu psát nějaký příspěvek a někoho snad strašit, ale krátím si čas čekáním na ATB a Brufen. Není to tak strašné a každý den bude jistě líp a líp :-)))) a to pak už budu otravovat nějakou vánoční dekorací :-)))).

Všem přeji klidnou, dobrou a bezbolestnou noc :-)))))))))))))))))))))))))).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).