Seznam blogů

12. prosince 2014

Nepodlehli jsme...

... gumičkování, ale vyráběli jsme dárečky pro spolužáky :-)).
Tohle jsem ještě musela vložit a mažu na kutě.
Děti ve škole si budou dávat dárečky a my jsme se rozhodli pro nějakou ruční práci - gumičkované náramky. Dopadlo to tak, že jsem asi po půl hodince gumičkování, ale pod dozorem - zůstala sama :-))))), dokonce jsem hledala na netu návody a dle youtube ugumičkovala jednoduché kytičky. Zbývá ještě jeden klučičí náramek a bude hotovo :-).




... tak tento udělal Tomča sám


Tak kdybychom se neviděly, přeji všem příjemný víkend :-)))))))))))............

2 komentáře:

  1. Gumičkování u nás bylo v létě... ted už to Klárku přestalo nějak bavit...a náramky jsou krásné určitě bude radost veliká :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. U nás se gumičkovalo někdy v září, ale vydrželi jsme asi 4náramky :-). Možná budou mít stejný nápad i jiní, tak jsem sama zvědavá co a jak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).