Seznam blogů

17. února 2015

Bačkůrky ke kabátku

Zdravím všechny blogerky :-).

Do rodiny nám přibude druhá neteřinka. Nedávno jsem vkládala foto kabátku bez začištění a knoflíků, dnes už mám vše dokončeno a ještě přibyly bačkůrky... aby jim to ladilo :-))).








Mějte příjemný večer, Kája.

10 komentářů:

  1. Kájo, krásný setík si upletla. Moc pěkné barvičky i krásné zpracování :-) Anička

    OdpovědětVymazat
  2. To je krasny darek ,svetrik se mi moc moc libi a backurky taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezoučká soupravička, jsi šikulka:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Kájo to je nádhera...úžasně jsi i zkombinovala barvičky..
    měj se krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Kájo, to je taková nádhera, kdybych měla klobouk, tak bych smekla. Já plést neumím a tohle je opravdu nádherné! Já bych taky chtěla takový setík :-) Měj se krásně! radka

    OdpovědětVymazat
  6. Radu, mooooc děkuji. Dmu se pýchou, ale rychle na zem :-))).
    Děkuji za milou návštěvu, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).