Seznam blogů

6. února 2015

Dovolená v Rakousku...

Všechny moc zdravím a přeji příjemné slunečné dny :-)))).
... byla akce vymyšlená z hodiny na hodinu - díky jednomu telefonátu. Chlapi zajistili rychlý nákup potravin a větších lyžáků pro Tomču a my s Barunkou nachystaly tašky se vším ostatním. Na místo jsme dorazili po 22.hodině a tak jsme toho kolem sebe moc neviděli, ale ráno nás čekal tento pohled z okna :-))).



Po snídani už jsme celý natěšení (já jsem se těšila opravdu velice opatrně, protože ještě stále cítím kostrč a představa, jak si někde sednu nechtěně na zadek, mě dost děsila) stáli ve frontě na lístky :-). Barunka se strašně těšila a nosila si svoje lyže :-)))).
Foto z kopečků bude jedině z mobilu, když mi drahá polovička pošle nějaké fotky :-)))).





 ... před domečkem se děti vyřádily se sáněma

 ... domeček

 ... pohled z ložnice



Fota pořízená z auta:


 ... domeček Karela Schwarzenberga, kde si asi hraje na schovávanou  :-))))


 
 
Mějte se fajn, Kája.














2 komentáře:

  1. Krasne zimni fotky ale jsem prekvapena jak malo toho snehu letos je .Mely jste si hezkou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dole ho na loukách bylo opravdu málo, ale záleží na jaké straně to zrovna je... zase se dobře cetovalo :-))).

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).