Seznam blogů

26. února 2015

Jaro už dorazilo...

Přeji příjemný podvečer :-).

... venku je vše v plném proudu. Ještě minulý týden se tu povalovaly nemalé hromady sněhu, ale dnes je venku holo. Obešla jsem odpoledne zahradu - nařezala pár větviček do vázičky, překontrolovala skleník a v duchu si chystala plán prací - co mě čeká venku a s čím už můžu začít. Za chvilku se bude zelenat tráva (taková ta svěží, co je jen na jaře) a hlavně se těším na plné jabloně květů a ten bzukot všude kolem a i řepku, kterou jsem jako malá nesnášela a nějak s věkem mi voní - asi proto, že je jen na jaře a všude :-).



... odpolední chvilková siesta než to zase začne :-))))))))))))))))
... reklama na hrušky :-) - země původu ČR z Lidu, dlouho jsme si tak nepochutnali


V Kauflandu jsme někdy před měsícem koupili ponožkovou přízi. Konečně jsem si udělala čas a sedla si k návodu na pletené ponožky. Vymrzlému manželovi jsem je slibovala už loni, ale nějak se mi do toho nechtělo a to mám doma 2klubka z Dropsu. Já a návody, to nějak společně nefunguje. Vše jedu pocitově a čerpám ze zkušeností, však už jsem se něco napárala :-)))))))))))))))a tady najednou počítat a držet se pokynů. Od počátku to vypadalo úplně nelogicky :-)))) a já tam tu patu neviděla a neviděla a neustále jsem si ten návod chtěla nějak upravovat :-)))))))))))). První ponožka je na světě a já včera nahodila na druhou - snad budou obě stejné :-))). Už mám objednávku na další, ale ty udělám delší, třeba do bruslí nebo lyží, tyto jsou na zateplení k PC.

Yankee je moje slabost, pálím skoro každý den, ale jen když mám doma v bytě vše hotovo...taková malá odměna na kterou se těším společně s kávičkou. Poslední dny jsem nějak neměla náladu a žádná vůně mi neseděla, tak tu voněla bavlna nebo zimní růže. Dnes jsem měla vybráno velice rychle :-))).

 Mějte príma večer a děkuji všem za přízeň.

11 komentářů:

  1. Ty maš ale krásne vetvičky vo vázičke a nádherne zátišie...u nas ešte nepučia. Ale zato som už začiatkom týždňa za krásneho počasia v záhrade nejake prace spravila. Bohužiaľ vrátila sa mi chrípka aj keď nechápem, poctivo vyležaná...a tak polihujem zas :-( Sviečku Yankee som ešte neskúšala, ale mohla by si mi potvrdiť prosím že je naozaj ina, teda voňavejšia alebo akú ma prednosť pred finančne dostupnejšou?... A ešte jedna otázočka, prečo maš z každej odkusnute ? :-))) Vlna je super a pletenie poctivo uložené očka...pletieš kvalitne. Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím :-), snad už bude dobře a bacily dají pokoj. Ve vzduchu je toho dost, možná si chytla něco nového a člověk jak má oslabenou imunitu - je to pak hned.
      Jinak co se týče Yankee, tak já jsem nic podobného nepoznala. Mají obrovský výběr vůní a opravdu intenzivně a silně voní. Ty levné jsou převážně provoněné jen kousek pod povrch a brzo přestanou vonět(to mi tvrdili v obchodě). Ta vakuovaná bábovička je vosk s vonným olejíčkem , který se teplem uvolňuje a intenzivně voní, jak vyprchá olejíček, přestane vonět. Vloží se do mrazáku, ztuhne a vyklopí jako bábovka- pak vyhodí nebo změní vůně dle nálady. Vonět vydrží cca 8hod. Na nás je vůně celé bábovičky strašně silná a hlavně já si vůně chci měnit (dle nálady)... , takže ukrajuji 1/8(asi tak na hodinu) a provoním si byt. Vůně není tak strašně silná, ale příjemně nám to voní v místnosti. Nedávám vychladnout do mrazáku, ale nasaji do ubrousku a vytřu. Zdržuje mě proces zmrznutí a pak abych nechala zase chvilku prohřát lampičku, aby nepopraskala glazura.
      Na jejich stránkách je výpis platinových vůní, to je top co lidi berou a člověk by neměl sáhnout vedle. Já za sebe bych doporučila na 1.místo bavlnu, nevím o nikom, kdo by jí neměl rád a pak každý sám :-))). Na stránkách(myslím, že máte u vás taky) je vše popsané, vysvětlené a úžasně popsané samotné vůně :-).
      Děkuji za návštěvu a koment, přeji příjemný víkend, Kája.

      Vymazat
    2. Ďakujeeem krásne za vyčerpavajúcu odpoveď, si pokladik. Koonečene to začínam chapať, že tie babovičky niesú sviečky ktoré sa zapália ale voňavý vosk.

      Vymazat
    3. Koukám, že jsem to mohla napsat i líp. Vosk se rozpustí teplem a začne vonět. Bábovička se vloží do micky (bez vody) a zapálí klasicky svíčka. Jak vystydne, přestane vonět a ztuhne :-).

      Vymazat
  2. To se máš, k nám ještě nedorazilo:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a moc hezký blog..Z fotek sálá jaro...Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a moc hezký blog..Z fotek sálá jaro...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), děkuji za návštěvu na mém blogu a za komentář, Kája.

      Vymazat
  5. Kájo, juuu, kočičky, já na ně ještě nenarazila. Jsou "obyčejné", ale přitom tak krásné! Užívej si pohodový víkend, já doufám, že už se nám ta zima nevrátí, čtvrteční nádhenrý den mě naprosto dokonale okouzlil :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ... stále tu byl sníh a po necelých 14ti dnech strom plný kočiček :-)))
    Taky už jsem nervózní a těším se na jaro. Nejvíc na to, že bez velkého chystání, vyrazíme klidně na půl hodiny na zahradu. To oblékání dětí a vlezlá zima, když se člověk moc nehýbe, by mohlo být pryč :-). Čtrvtek byl mooooc příjemný a já si ho prodloužila ještě večer u tebe na blogu :-), Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).