Seznam blogů

9. února 2015

Jeseníky...

... naše lyžařská dovolená pokračovala.



V pátek jsme dojeli rovnou na oběd. Já si užívala jídla... konečně taky jednou uvařil někdo jiný :-))). Vyrazili jsme dovolenkovat společně s dědouškama, po obědě se na ně děti přilepily a my že zajedeme koupit boby a natankovat. Cestu jsme si opravdu užívali... krásná zimní krajina, ticho a v dohledu slíbená kávička :-)))))))))))). Radost netrvala dlouho... 






... poslední kochací fotka, pak už jsme jen žhavili telefony





... hlavně že bylo v autě teploučko a signál, po 5hodinách už jsme frčeli a docela jsme se i nasmáli


... manžel točil volantem a že to jde nějak ztuha - už je taky zblblej
Nebudu tu popisovat problémy a komplikace... sehnali jsme po netu ojeté gumy, ale prý ok... nová by byla nejdříve až v úterý. Dojeli jsme po 23.hod., děti byly v dobrých rukou a už spaly.
 

Jeseník



















Počasí nám opět přálo, ale lyžování nic moc. Stále jsem někoho cítila v zádech, nebo mi to někdo střihnul těsně před lyžema. Sjezdovky plné s ledovýma plotnama, spíš než na lyže to bylo na brusle. 

V neděli byl návrat domů. Cesta byla jeden velkej adrenalin, když zafoukalo, chvilkama nebylo vidět na krok. 

 ... v kopečku už to stálo, starší manželé uvízli v kopci... proběhla záchranná akce :-))), přivázali jsme lano a už to frčelo, děti měly trochu program a chvilku zmlkly :-))))



... byla jsem ráda, když jsme dojeli domů
Guma už je objednaná a snad bude chvilku klid... auto bez rezervy nebrat!!!! :-))))))))).

Příjemné zachumelené dny !

7 komentářů:

  1. Kájo, jak tak koukám víc adrenalinu jste si užili na cestách než na lyžích, ta krajina je na fotkách prostě kouzelná, nakonec i vše dobře dopadlo a hlavně, že jste se v pořádku vrátili domů, o takové bílé pohádce si u nás můžu nechat jen zdát, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to tak, že adrenalim mám jen já - chlapi to nějak neřeší a děti to mají jako zábavu :-)))), rozhodně byla změna, Kája.

      Vymazat
  2. Krasne fotky ale tam musi byt ziiiiiima kdyz fouka vitr brrrr.Hlavne ze jste domu dojely v poradku,mate na co vzpominat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... letos mám opravdu pocit, že jsem si užila zimu :-) a už by mohlo být jaro

      Vymazat
  3. Tedy Kájo to byla opravdu adrelinová cesta...Hlavně že jste dojeli v pořádku ♥
    Fotky jsou ale jako z pohádky---krásná zimní krajina :o)
    Měj se hezky....
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. ... zase jsem tady mastila a mazala...pardoooon :-)

      Jsem ráda, že jsem dojeli v pořádku.
      JJJ, zimu jsme si užili. Já takové pohledy na krajinu pamatuju jen z dětství. Je toho sněhu míň a míň... za pár let tu budeme pěstovat banány a v zimě chodit v plavkách, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).