Seznam blogů

23. března 2015

Hygiena půl zdraví :-))))

Moc zdravím v novém týdnu.

... včera jsem dodělala koupelnu, ale jsme bez baňky u světla (ta zůstala manželovi v ruce). Máme to s výhledem do zahrady - původně bylo v plánu, koukat se do zahrady z vany, ale pro manžela to jsou blbosti a moooc práce :-))))))))))))))))))))))))), nebo né dostatečně romantické :-)))). Sprchu budu mít ještě dlouho na talíři, ale když já si ten relax dovedu představit jen ve vaně s pěnou a svíčkami.


- hlášky manžela při rekonstrukci... " je to tady jak v řeznictví, proč bílá",  "zrcadlo mělo být v sazené a orámované ozdobnou dlažkou", "hřbitovní lampičky".... a mnoho dalšího :-))))))))))))))))))





PŘED
... vana zůstala na stejném místě, jen tedy nová :-))), třeba budou fotky příště :-)


... WC bylo na chodbě přímo proti vstupu do baráku, tak už je vše jinak a snad pokročím v týdnu nebo dotáhnu během víkendu








Všem moc děkuji za návštěvu a příjemné komentáře, někdy to opravdu povzbudí a pomůže, že tento směr byl ten správný.


Mějte příjemný den, Kája.

4 komentáře:

  1. Tak dochází na moje slova...všichni chlapi jsou stejný. Nejdříve, když je poznáváme, jsou jedinečný jedinci...ale jak jde čas, tak jsou stejný. Kolik mých kamarádek si občas na něco "povzdechne", ale já je utěšuju, že je to všude. Jinak koupelna je moc pěkná, pěkná, pěknáááá...Spolutcháni koupili byt pro dceru a je JEN bíle vykachlíkovana, berou to jako mínus...ale mě se bílá líbí nejvíc, ta neomrzí, můžeš tam dát jakékoliv osušky a ručníky, barevně květináče s kytkama...ty přeci víš...Nedej se udolat k ničemu, co by se ti nelíbilo, Zdravím nejen tebe, ale i tvého velmi šikovného manžela...Hezký týden všem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od počátku jsem věděla co si beru :-)))) a to že máme každý jiný vkus nás neodradilo, jen je to někdy opravdu boj :-))))))))))))))))))))))). Rozhodně nic nevnucuju, protože na bydlení nejsem sama a na talíři bych to měla furt, kdyby si ale mohl vybrat on, určitě by nechyběla oranžová nebo žlutá :-))))), to se dá dohonit Jinak koupelna je jediná místnost, která se udělá jednou a pak už člověk musí o všem přemýšlet - nevymaluju, nevyměním nábytek, nepověsí obrázky... je to jen o doplních. Koupelen jsme už viděla hodně a vždycky jsme si říkala, že žádnou oranžovou nebo modrou bych mít nemohla, právě proto, že by mi to za pár let začalo vadit. Doma máme také decentní a světlou, ale barevnost ručníků stejně hlídám :-)))). Přeji krásné dny, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, když si čtu vždycky ty Tvé komentáře k tomu, co manžel pronášel během rekonstrukce té či oné místnosti, musím se usmát. Opravdu to je asi všude stejné. Jako bych slyšela svého muže... I když jsou i výjimky. Bohužel v mé praxi se těchto sarkastických poznámek vyhýbali pouze chlapi, kteří byli manuálně "leví". Praktičtí chlapi, kteří si umí se vším poradit (jak to ostatně bývalo pravidlem za dob našich rodičů, prarodičů atd.), mají prostě estetiku na druhé koleji :-) Koupelna je pěkná, světlá a souhlasím s Milky, že nabízí mnoho možností, jak ji dotvářet, měnit... Já mám raději v koupelně aspoň trochu barev (i na obkladech), keramika už tak působí dost chladně... Bílá je ale nadčasová věc a skýtá více možností ke změnám, pokud je máš ráda :-) A každý jsme navíc jiný, co bychom u ostatních obdivovali, kdybychom měli všichni všechno stejně, ne? .-) Hezký den Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Aničko, nikdy jsem nad tím takhle neuvažovala a až díky tvým komentářům mi to někdy začíná dávat smysl :-))))))))))))))))). Cit a vkus těm zručným opravdu chybí, ale občas je to i tvárný materiál :-)))))))))). Já jsem strašně na barvičky, miluji pastelvé barvy, Barunka je jak pastelka(né tedy růžová), sama jsem nosila barevné oblečení, ale nějak s věkem a praktčností mě to pomalu opouští, především v interiéru. Jsou barvy kterým neodolám a stále po nich koukám a lákají mě, ale když mám teď možnost znova realizovat, tak už jen jednoduše. """" A každý jsme navíc jiný, co bychom u ostatních obdivovali, kdybychom měli všichni všechno stejně, ne?!"""" Souhlas !!!! Ráda se dojdu podívat jinam, užiji si i oranžovou nebo modrou koupelnu hezky doladěnou, ale doma už bych s tím neuměla pracovat. Měj se krásně, ať se tvoří, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).