Seznam blogů

28. března 2015

Postele...

Přeji příjemný večer a zároveň i klidnou noc :-))).

...jsme v pátek dovezli domů a já celá nedočkavá, natěšená myslela, že je hned složíme a bude se konečně povlíkat. Omyl, v celé vsi netekla voda, tak se jelo pracovat jinam. Dnes na postele konečně došlo. Trochu mě zaskočily rozměry, nečekala jsem, že jich bude všude nějak plno, ale jak se povlíklo, bylo hned veseleji :-))).






Moje šicí "prd" ukážu až později. Deska dětského stolečku se musí udělat nová a tak (možná) na ni dojde zítra, ale už mám rozdělanou chodbu a není to tedy úplně jisté.

PŘED:

 ... tam kde byly kamna je skříň

 ... dveře se zazdily a místo linky je postel

 Mějte se fajn, Kája.

6 komentářů:

  1. Kájo, úžasná práce dědoušků :-) A skvělé doladění, paní designerko! :-) Takový nábytek bys hledala v obchodech s nábytkem jen těžko a pokud bys našla, cena by byla určitě hodně vysoká... Radost pohledět. Moc ráda k Tobě "chodím" na návštěvu. Měj se krásně Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Aničko :-), pro někoho asi zajímavá informace. Skříní je na trhu ještě dost. Lidé z měst se díky prostoru zbavují větších kusů nábytku a opravdu za hodně zajímavé ceny. Menší kousky jako štokdlata, židle atd... si spíše nechají, ale na skříň každý místo nemá. Bylo toho kdysi prý strašně moc, takže bum už asi nebude, ale nedá moc velkou práci takovou skříń sehnat.
      Jsem moc ráda za pravidelné návštěvy a zájem, co víc si přát :-)))...D Í K Y. Přeji příjemný den, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo, teda to je zase taková nádhera! Rodí se úžasné bydlení! Krásný zbytek víkendu! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Radu, díky moc za slova chvály. Představa byla trošku jiná, ale nepodařilo se nám sehnat to pravé a tak třeba v budoucnu bude maličká obměna a možná i pro někoho úsměvná - související se školními léty našeho mládí :-)))).
      Také mooooc děkuji za návštěy, milá slova a i tvůj pohodový blog, Kája.

      Vymazat
  3. To je nádhera, tam by se mi moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-)))), to by nás těšilo. No já už živě vidím i fotku s těma všema dětskýma kráma kolem... za použití lepící pásky a připínáčku dotvořený celkový vzhled pokojíčku :-)))))), Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).