Seznam blogů

26. března 2015

Velikonočně...

Příjemné odpoledne :-).

... jsem se jala trochu vyzdobit místa k tomu určená, ale nějak mě to nebaví. Včera jsem si do kuchyně donesla naší letitou zvířecí dekoraci a nějaké své háčkované kousky z loňska, ale je to bez šťávy, chybí mi kvítka a já taky zrovna tvořivou moc neoplývám. Na domečeku jsme použila jen malovaná vajíčka voskem.







Rozhodli jsme se domeček pronajímat k rekreačním účelům a tak o to víc jsem nervózní a čas letí nějak rychleji. Ráda bych už měla hotovo a s čistou hlavou se pustila zase do něčeho jiného. Určitě znáte, když máte v hlavě nějakou představu, ke které vám chybí už jen kousek a nedá vám to spát :-)))). Vše mám nachystané, nažehlené, dokoupené drobnosti a vše stojí na kavalcích :-)))))). Snad zítra budou k vyzvednutí postele a já konečně zrealizuji další své představy :-)))).

Posílám jednu mizernou fotku ze včerejšího ponocování, ale to až bude realizováno komplet, dám si práci a určitě budu otravovat větším množstvím snímků :-)))).


Děkuji všem za přízeň a stále narůstající návštěvnost... moct Vám všem ještě jednou veliké  DÍKY!!!!!

3 komentáře:

  1. Kájo, nevěš hlavu, bude líp :-) Vajíčka máš krásná. Já bych se také ráda naučila tak pěkně malovat voskem... snad příští Velikonoce :-) A Tvé "mizerné" ponocování přináší pěkné výsledky... už se těším na další fotky! Překvapilo mě, že chcete domeček pronajímat. Myslela jsem si, že tam chcete bydlet na trvalo... Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím :-), Aničko - takový prd a tolik hodin, nechápu tvé každodenní příspěvky ze šití :-O). V šití jsem děsně pomalá, ale fakt jsem se snažila. Nedošlo ani na mé tradiční párání, což je co říct :-))).
    Jak bych to napsala, budeme nejspíš za blázny, taky si občas tak připadám. My domeček bereme jako dobrou investici, že až děti vyrostou, bude se hodit. Máme opravdu velký dům s velikou zahradou a políčkem a už v něm bydlíme 4.generace, ale jak říká manžel: " Jeden barák se bude blbě půlit mezi dvě děti! " Vrhli jsme se tedy do rekonstrukce, aby nezačal chátrat. Manžel si o víkendech manuální prací čistí hlavu z práce a já se realizuji po svém :-))). Děsí nás samozřejmě představa, jak to uvnitř začne trpět, protože to je při užívání normální...ale říkáme si, že jde jen o věci co se dají zase vyměnit, ale domeček bude větraný, vytápěný a bude to tam žít... no a za těch pár let se uvidí. Možná tam poklušeme my, dost by se mi líbilo jak je malý, ale možná nám děti jednou nachystají kufry a bude vymalováno :-))))))))))))))))).
    .... No a hlavně je to tam vybavené a až dojedou známí, nebo milovaná tchýně :-)))), má každý své soukromí.

    Příjemný víkend, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, klobouk dolů! Nevím, jestli bych měla energii pustit se do rekonstrukce dalšího domku, kdybych už bydlela v jednom velkém a s velkou zahradou :-)

      Ke každodenním příspěvkům a šití - zjistila jsem, že čím déle a častěji nějakou věc dělám, tím rychleji ve stejné či dokonce lepší kvalitě jsem jí schopna vyrobit :-) Takže Kájo, chce to jen trénink :-)))

      Měj se krásně A.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).