Seznam blogů

28. dubna 2015

Déšť a zima...

 Pěkný den přeji :-))).


... to je asi počasí v celé ČR. U nás jsou 4stupně a hustě prší drobný déšť, který mě vyhnal domů.
Před obědem jsem se ocitla nečekaně bez Barunky, což vůbec nebylo v plánu. Manžel jí nalákal na výlet autem a než jsme se rozkoukala, měla zabalené dva batůžky a ještě dvě taštičky - ani jsem neměla možnost zkontrolovat obsah, ale počítám, že to byly samé důležité věci. Jinak mi volali z cesty, jak se mají báječně, že zastavují každou chvilku na čůrání, že se dobře nabaštili a že už budou v Německu a budou nakupovat :-O))))). Tohle může napadnout jen chlapa :-)))))).

 ... loni jsme důkladně proplela rozvalené a prorostlé trsy tránou
Postupně budu pokračovat po celé zdi, ale až bude zase co :-))))).

... doma mám plnou skleničku kvítek bez stonků :-)))))... i v pozadí se to tolik nečervená jako o víkendu :-))))


...  vysela jsem na záhonky novou petržel, šnytlík, špenát a děti ředkvičky, ale ještě se nezelená


... za pár dní pokvetou jabloně, loni moc květů nebylo, letos čekám záplavy .-)

V týdnu se snažím dělat kolem domu. Včera jsme s Baru pokročily asi o 5metrů... nebylo možné se hnout z místa. Baru si ze mne na zahradě dělá koníka a věčně mi sedí na zádech. Občas musím zařehtat, udělat pár kroků, rychlými pohyby se prohnout v zádech a za odměnu dostanu trs trávy do pusy - včera zlatého deště :-))))). Poslouchám, protože jsem poslušný koník (to mi říká, když mě hladí po hřívě) a potřebuji ji udržet u sebe, jinak bych ji neustále musela někde hledat a neudělal bych nic.

 ... v předzahradě našla své místo i rebarbora, ktrou jsem konečně loni viděla kvést :-)))), manžel jí v zahradě bral bez milosti sekačkou :-))))




... tady ten konec ještě musím doladit a dosypat azalkám rašelinu... to už opravdu začínalo dost pršela a já ještě musela s kolečkem na pole

 Do předzahrady jsme se pustili před 3roky a až na pár stromků a kvítek se vše krásně chytlo a začíná se tvořit pěkná hustá zelená plocha.



Jdu dát vanu, abych rozmrzla a umýt lednic, co jsem před odchodem vytáhla ze zástrčky.

Mějte príma večer a hlavně nohy v teple :-)))), Kája.

2 komentáře:

  1. Jů, pilná příprava:-) Jojo, u nás taky leje, ale aspoň nemusím zalévat, taky k něčemu dobré:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mohlo by napršet i víc, je celkem sucho a na těch rostlinách je to hned znát .-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).