Seznam blogů

20. dubna 2015

Skleník na domečku...

Zdravím :-))).

... konečně nachystaný a bude se vysévat. V sobotu musel manžel pracovně pryč a děti měly slíbený výlet od dědoušků do Pohádkové vesničky, já jsem měla volný program a jak jinak než na zahradě. Vydrbala jsem zelený skleník, zasadila cibulky kvítek - tulipány, hyacinty, narcisy, které jsem loni zachraňovala, ale nedovedla jsem určit.
Včera jsem zryla skleník, doplnila hlínu a dnes zasadím pikýrovaný salát. S rajčaty, paprikami a okurkami ještě počkám. U nás se teprve dělají na stromech poupátka a je dost zima, takže zasadím o něco později, ale vyseji kvítka, bylinky a budu na noc přikrývat netkanou textilií. 


Manžel vedle skleníku zbouchnul bylinkový záhonek, ještě budou dvě bedny hned vedle na zeleninu.




Rybízy a josta dostaly radikální řez, byly prorostlé trávou, větvičky porostlé mechem a lišejníkem. Trochu jsme je pročistila loni, ale plevel je prevít. Majitelé neměli kompost a veškerou trávu co posekali dávali ke stromům a keřům, takže co šlo jsme odstranila... kořeny jsou jakoby nad zemí. Uvidíme jak prokouknou, pohnojila jsem je a budu chodit zalévat, třeba příští rok nebo za dva bude nějaká bobulka, loni bylo kuliček do hrnečku ze všech keříků.... jinak půjdou na kompost :-))))))))))).


 ... v sobotu se honily mraky a ženili všichni čerti :-)



Ve skleníku jsme nechala naťový celer a loni vysetý rozmarýn, tymián a mátu. V zimě jsem měla alespoň nějakou bylinku čerstvou.

Mějte příjemný den, Kája.

2 komentáře:

  1. Co si myslíte o barevných sklenících? Mně se velmi líbí, ale protože jsou pak dražší, říkám si, zda to má i nějaký praktický efekt, nebo je to jen estetická záležitost. A je možné nabarvit takto konstrukci z jakéhokoli materiálu, nebo se to týká jen některého typu skleníků?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zavedl mě sem Google, a taky by mě zajímalo, jestli má barva skleníku nějaké praktické využití :)?
    Díky moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).