Seznam blogů

8. května 2015

Krásný slunný den...

 Posílám pozdravy od nás :-).


 ... je dnes u nás.
Nic mě nebaví, popíjím čaj a odkládám práci. Venku je krásně, teplota cca 22°C, ale já jsem zmrzlá jak ratlík. Vyhovovalo by mi místečko někde pod stromem s dekou a s jehlicemi v ruce, ale znáte to... oprostit se myšlenkama od práce, přepnout na stav relax a opravdu relaxovat - to mi nejde. To bych musela být na úplně jiném místě, kde by mi po chvilce došlo, že nic dělat nemůžu a že mi zbývají jen ty jehlice :-)))).
Vyrážím si do skleníku prohřát kosti. Zasadím rajčata a okurky, s paprikami ještě počkám. Ve druhém skleníku mám zasetá kvítka a bylinky, ale ještě se nic neklube.



... větvičky jabloní mi dělají společnost na každém kroku

... nový věneček


... opálená a oškrabaná vrata, někdo možná zmerčil i zahradní nábytek a jehličnany v kýblech :-), což byly nejlevnější květináče a stylově zapadají
... (pro ty co řeší podobný problém) cena kýblu byla myslím 104,-... dolu jsem nasypala kačírek, aby vítr nepovalil stromky a zároveň, aby nestály květináče v přebytečné vodě... na zimu pak vyjmu a vložím do záhonu - nevymrzne a neuschne, dělávám to tak běžně a žádná rostlina mi neuhynula








9 komentářů:

  1. Všechno je krásné, kdyř svítí sluníčko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jo, ale to neplatí na mou kuchyň :-)))). Jak zasvítí, vylezou všechny ty otisky ručiček a jiné o čem jsem ani neměla tucha :-)))). Pohodový víkend, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. U vás je tak hezky...
    Někdy jsou takové dny, kdy je nejtěžší zvednout se a jít...
    Ať je jich co nejmíň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jani :-), doufejme, takovým dnům říkáme "brouk nedělák", Kája.

      Vymazat
  4. Kájo, krásné fotky! Moje srdce opět zaplesalo hlavně nad těmi fotkami z ložnice, jsou překrásné, tam bych chtěla snít :-) Krásnou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Káji díky za pěkné fotečky od vás ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím, jsem ráda, že se líbí. Mám volnou ruku, moc si to užívám. Měj se, Kája.

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne zabery...mate to tam uzasne :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).