Seznam blogů

22. června 2015

Pletené ponožky...

Zdravím po víkendu!


...opět pro manžela a opět divočina :-))).


Ještě mi tu zbylo na nějaký barevný mix, ale na ten tedy momentálně náladu nemám. Na takové barevné kombinace moc nejsem, ale na vyzkoušení a natrénování "prvních" pletených ponožek to bylo super. Jak jsem zmiňovala u předešlých ponožek, klubka jsem zakoupila v Kauflandu a měli pouze dvě barvy (včetně této). Další už budou z Dropsu, jednobarevné nebo s lehkým melírem v tónu.
Každým dnem by měla dorazit zásilka... slevě se nedalo odolat :-)))))))))))))))))))).



Mějte příjemný zbytek dne, Kája.

1 komentář:

  1. Dobrý den, moc se líbí Váš blog, vyzařuje z něj pohoda, klídek a kreativita. Mám prosbičku. Strašně moc se líbí ponožky, které pletete, kdesi v nějakém příspěvku jste měla odkaz na návod, ale jaksi ten odkaz nefunguje, resp. tam ten návod není. Obtěžovalo by Vás hodně ten návod poskytnout? Vím, návodů je plný internet, ale tyhle ponožky se mi moc líbí a není návod jako návod.
    Mockrát Vám děkuji, přeji všechno dobré do nového roku, zdraví a pohodu celé rodince a těším se na další Vaše výtvory.
    Mějte se!
    Martina
    martina.bernardova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).