Seznam blogů

30. července 2015

Od vody...

Krásný slunný den přeji!


... pár fotek z dovolené (foceno už za šera).


 Dovolená byla opravdu úmorná. Pro nás všechny příšerná vedra a děti by se jen válely u vody. Odpoledne odpadly v klimatizovaném autě a spaly 2-3hodiny. V pozdním odpoledne jsme vyráželi kolmo na výlety. Baru si užívala jízdy za tátou na tyči, chlapy vyzvedávali "kešky" a já se učila s narozeninovo-svátkovým dárkem. Tyto datumy mám tak blízko u sebe, že jako malá jsem byla naštvaná, že mě odbývají jednou bonboniérou a jedním dortem a dnes bych raději zapomínala :-))) (manžel říkal, že by tento věk už ženy neměly slavit :-))))))))))))), ale mám rodinu a ti si to hlídají.

... zábava na dovolené ve chvilkách odpočinku bez dětí - kuchařka, krabice a kniha o fotografování byly dárky

Musím říct, že dárek byl opravdu šok. Už před  dvěma měsíci jsem si koupila kuchařku od Dity P. a že se jí nechám obdarovat až přijde čas, tak trochu jsem si plnila bobříka, protože jsem se na knížku strašně těšila. Druhé  přání a nutnost, bylo nové záchodové prkénko, tohle tedy bylo opravdu nečekané, když dorazily děti o dva dny dříve blahopřát a každý v ruce držel balíček s mašlí (...a Dita P. to nebyla). Dříve dorazily proto, že si s sebou vzal manžel do obchodu Kelišku (Tomíka) a ten už začal naznačovat, že něco bude a dával mi hádanky :-).







...trocha inspirace kolem domu :-)

Umím stále prd a pro mně vyšší dívčí, ale jsem moc ráda. Samotná manipulase a pak pochopit časy, Iso a já nevím co vše kolem toho :-)))))))))). Doma máme celkem slušný fotoaparát na cesty, ale já nejsem moc velký krajinář a detailní fotky jsem vyřezávala až v PC, protože na pár cm prostě neumí.  Detailní fotky jsem dělala foťákem z práce, ale byla po něm často sháňka. Oba jsou Canony a práce s nimi byla celkem snadná, tohle je na mě trochu moc a nevím jestli na to mám vůbec buňky :-))).

U nás 19°C, studený větřík, občas sluníčko... mějte příjemný den, Kája.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).