Seznam blogů

1. července 2015

Vlahý večer...

Dobrý večer přeji všem :-).


... na balkóně. Dnes si ho užívám s klidnou hlavou!!! Děti už odpočívají, je příjemně teploučko, ptáci se také utišily a jsou slyšet jen zvonky od krav a já se nedrbu na hlavě :-)))))).


... tentokrát si pletu něco pro sebe :-)


Manžel si vzal Baru s sebou na cesty a při té příležitosti jí odvedl ke kadeřnici. Domů už ale nedojeli jen dva. Pak už jsem jen prala cíchy, deky, oblečení, stříkala sedačku, několikrát denně Baru prohlížela  atd...což je to nejmenší a není to nic tak strašného, ale já se svojí dlouhou, hustou hřívou jsem byla totálně zničená. Manžel na několik dní mimo domov a já až na šamponování si nemohla jinak pomoct. Naštěstí né jen jednou dojela moje dobrá kamarádka a pustila se do breberkování :-)))))))))))))))). Manžel taky nezahálel a poctivě breberkoval ženě hlavu :-))). Po 4dnech jsme snad čistí (tedy já a Baru, chlapům se vyhnuly), ale stále se kontrolujeme a já jsem neustále ve střehu a cituji každý podezřelý pohyb na hlavě :-))))))))))))))))))).


Krásné prázdniny, Kája.

2 komentáře:

  1. Taky nás to jednou postihlo, akorát manža nic ... asi jim chlapi nechutnají:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to u nás proběhlo a už ty potvory neuvidíme. Já je jednou dostala na táboře a pak už nikdy, takže jsem si ani nebyla jistá, jestli jsou to opravdu ony :-). Krásné letní dny, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).