Seznam blogů

9. září 2015

Cíchy...

... jsou už týden dokončené a Baru každý večer říká, že jde spát s ovečkama.

Zdravím Vás všechny po delší odmlce, ale asi tomu tak bude nějakou dobu, než se nám doma zajede režim a bude trochu klidněji. Školka, škola, práce, manželova častá pracovní vytíženost, podzim v zahradě a stále prázdné sklenic ve spíži - jsou mi na prvním místě a net jsem odsunula na druhou kolej :-)))).



Šedý puntík na bílém podkladě jsem obchodě nesehnala a po netu jsem neměla odvahu něco brát. Šedých odstínů s nádechem do zelena, béžova atd... je strašně moc.Vzala jsem dostupné bílé plátno a růžové prostěradlo.
Baru zdědila pokojíček se vším všudy po Tomíkovi a brala ho pouze jako hernu. Po výmalbě a výměně textilu ve spací části, se okamžitě zabydlela a ze dne na den v něm začala spát.


 Včera bylo nádherné počasí, ale dnes už nám opět prší.




Ještě jednou všechny moc zdravím a přeji příjemné dny, Kája.

2 komentáře:

  1. Kájo, já myslím, že je povlečení nádherné i bez té látky s šedými puntíky. Aspoň dostaly ovečky větší prostor zapůsobit :-) A za mě rozhodně palec nahoru za to růžové prostěradlo, které postýlku pěkně prozářilo :-) A kytičky na balkóně máš luxusní. Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Aničko :-), děkuji i za předchozí komentář. K dětem barvy patří a neměli by se jim asi vnucovat vlastní představy ...vidět vše černě, bíle nebo šedě. Já si to tak trochu udělala po svém v té spací(klidové) části, jinak na protější straně je to barevné až dost. Na Baru změna zapůsobila moc a strašně se jí to líbí, za což jsem ráda, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).