Seznam blogů

28. března 2016

Z perníkovky...


Provádíme očistu... nejde o dokonalé pletí či přesazování.


Začali jsme tady.





Pohled na stejné místo před dvěma lety.



Tady už to znáte. Fotkama jsem vás zásobila loni, když jsme "domečku" pořídili sousedku "perníkovku", která je mnohem starší a kouzelnější... najdete zdezde






 V předzahrádce je několik trsů krokusů různých barev, ale najdou se i jednotlivci.













Rány jsme si pofoukali, drobné trny vytahány, máme o hodinu méně a já jsem totálně zničená. Musím říct, že se zítra těším do práce, kde si po těch pár dnech volna odpočinu :-)))))))))))))))))))))).

Mějte se moc fajn, Kája.

2 komentáře:

  1. To jsou nádherné barvičky a té spousty práce udělané!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-))), jsem ráda, že jsme si našli čas a už trochu zapracovali. Krásné jaro, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).