Seznam blogů

15. dubna 2016

Barunky první ředkvičky...

Krásný páteční večer :-).




... už se klubou.


Mezi petrželku, která leze strašně dlouho, jsme s Baruškou vysely ředkvičky. Nejenže využijeme maximálně záhonek, ale především dokážeme odhadnout, kde už řádkuje petrželka a kdy jde jen o plevel.


Ve skleníku vykukuje jen salát, na vše ostatní si musíme ještě počkat.
Kdo má rád majoránku a neslyšel nikdy o majoránce trvalce, neváhejte ji poptat v zahradnictví. Loni jsem si na zkoušku koupila jednu majoránku trvalku a opravdu přežila a v zimě bylo i trochu do polívky :-))). Není to žádný mix oregána atd... jde opravdu o čistou vůni i chuť majoránky !!!!

Macešky konečně rozkvetly. Sice mohly dělat parádu na Velikonoce, ale nějak se jim nechtělo. Vypěstované jsou ze semínek a vydrží mi vždy celé léto pod pergolou.


Mohla bych si podle nich řídit hodinky :-). Stála jsem proti sluníčku a bylo vidět, že oni toho vidí víc než já :-))).

To byla velice rychlá páteční-kontrolní procházka.




Užijte si príma víkend, Kája.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).