Seznam blogů

25. dubna 2016

Nemá chybu...

Krásný večer!




... si jen tak skočit na zahradu a donést si domů pár větviček zeleně do vázy. Užít si trochu toho jara doma, když dojdete dlouho z práce nebo nemůžete kvůli nemoci ven. 



V pátek lehl manžel s angínou a mě chytl nerv, že dojde v nejbližších dnech i na nás, neb od čtvrtka mám i já mandle jak tenisáky. V takových okamžicích proškolená zkušenostmi z prvních let mateřské, se chystám na nejhorší a mám potřebu vysmejčit celý byt, zlikvidovat veškeré nevyžehlené prádlo i prádlo z prádelny a navařit na dny, kdy se nemoc rozšíří po zbytku rodiny a vyřadí nás z provozu na několik dní. 



Převážně chodím pro kvítka a zapaluji svíčky, když už je vysmejčíno, taková tečka a odměna zároveň, ale tentokrát se venku chystalo k dešti a musela jsem vyrazit dříve a udělala jsem dobře. Uklízet už se mi nechtělo, ale ta tečka by mě netěšila, tak jak to mám ráda.



 V neděli jsem se ven s knedlíkem v krku zrovna nehrnula. Manžel bojoval s horečkou, děti byly u dědoušků, já doma hotovo, vytáhla jsem tedy svého nepřítele - šicí stroj.


Košík na chrastítka a podložka pro prcky na válení poputuje na domeček. Určitě nafotím v interiéru i tam, ale opět až bude více času a hlavně světlo.



Mějte se fajn, Kája.

1 komentář:

  1. Kájo pěkně sis to nazdobila. Kytičky ve váze udělají vždycky radost. Chápu tvoje obavy z nemoci v rodině. To znám, všichni leží, mě je taky zle, ale musím se starat o marody. Podložka i košík vypadá úžasně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).