Seznam blogů

13. dubna 2016

Pro naše nejmenší...

Zdravím blogerky :-)!





... hosty na domečeku.


O víkendu jsem ještě přesvědčila mažela, aby přidělal poličku v ločnici.
Nikde neupadl kus omítky a vlastně nenastaly žádné komplikace jako při posledním přidělávání poličky v kuchyni, kdy jsme za skříní v ložnici našli hromadu omítky od vrtání.










 Měla jsem nějak zkreslenou představu o délce poličky a doma jsem začala kreslit obrázky na karton, tak možná dojde ještě na nějaké dovylepšení v dětském pokoji.




Mějte fajn večer, Kája.

2 komentáře:

  1. Moc krásné fotky a moc krásné bydleníčko! Kájo, po delší době Tě zdravím :-) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Radu :-), to je milá návštěva. Já se k tobě chodím najíst pohledem, ale kolikrát už nemám sílu vůbec reagovat. Krásné jaro, ať se daří, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).