Seznam blogů

12. května 2016

Doma i v práci...

Zdravím a děkuji všem za milé komenty k předešlému příspěvku :-).



 ... toho je v tuto chvíli víc než dost. Volný čas by se dal počítat na minuty, ale musím říct, že takové nasazení mám ráda, udělám toho nejvíc a nějak lépe a efektivněji hospodařím s časem. Dojde ovšem na chvilky, kdy mi pak některé věci přijdou zbytečné a dokonce činnosti, které mám ráda - jako například vaření, mě vyloženě štvou. V těchto chvilkách sahám po kousku masa a blahořečím troubě, která za mě udělá vše. Já si v klidu poklidím, oběhnu rodinu v zahradě se svačinou a cestou utrhnu i něco bylinek.





Ze zahrádky si nosím i nějakou tu zeleň do polívky, na brambory či na limonádu, ale žádná velká sláva to není. Mám pocit, že si letos neutrhneme ani rajče. Momentálně jsou v odkvětu peckoviny, ale jabloně jsou prozatím holé. Každý den chodím kontrolovat přírůstky, ale spíš sleduji, kudy se ještě neprotáhla myš, která se nám loni zabydlela v záhoncích a ve skleníku a pošmákla si kompletně na kořenu petržele. Na sadbu salátu a kedlubny nenatrafila myš ani slimák, bude se pikýrovat.




... Baru sází do písku veškerý kvetoucí plevel, který táta nezvládl posekat




Příštý týden včetně víkendu bude kompletně pracovní a já budu mimo domov. V okrasné zahradě nemám ještě oštípané všechny přírůstky u jehličnanů a místy sílý plevel, který jen míjím a dělám, že tam není. To jsem celá já :-))))))))))))))))).


Přeji Vám všem pohodový víkend, Kája.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).