Seznam blogů

9. července 2016

Cestou domů z dovolené...

Krásný večer milé blogerky :-)!






... jsem měla hlavu plnou plánů, na co vše se vrhnu, hned jak dojedeme domů. Co jsem věděla bezpečně, že musím upéct něco dobrého na zub...

Tvarohové koláčky s červeným a černým rybízem

 Ani jsem se tu nezmínila, že jsme komplet rodina prodělali nějakou rychlou střevní virózu, především vrchem s horečkama... hezky každý den jeden člen rodiny, Tomča si  tak akorát zvládl vyzvednou vysvědčení. Proto jsme asi měli deficit pečeného, týden jsme se šetřili :-). Manžel si tím prošel den před plánovaným odjezdem na dovolenou a trochu s tím i otálel. Popravdě už jsem na něj tlačila, aby už se projevil a neodkládal to na cestu :-))))))))))))))).



Zásadně peču na pohodu a nejvíc si to užívám, když je vše kolem mě na svém místě a nic mě nehoní, ale tentokrát to bylo jiné. Všude kolem mě nepořádek a já se mazlila s každým koláčkem hezky pomaloučku :-)))).


Tak to už je zbytek. Děti lítaly venku a místo normální večeře do sebe házely koláče, ale což, my to taky milovaly. Lítali jsme do tmy venku a domů nás dohnal hlad nebo žízeň.







Dojeli jsme včera v podvečer a první návštěva vedla na zahradu, do skleníku zkontrolovata výpěstky  a pak už jen rychle převléknout a fofrem grunt na domeček.
 Celé prázdniny jsou obsazené a hosté se střídají každou sobotu, jen předešlí museli dříve domů. Mohla jsem si vše nachystat včera a být tak nějak vnitře ve větší pohodě. Dnes jsem doladila zbytek  včetně zahrádky a udělala i pár fotek.

Teď si vegetím na balkóně, kolem mě tma a asi taky jediné místo, kde je vše na svém místě :-). Dozobávám poslední rybíz a co vím bezpečně, že zítra se péct nebude, ale bude se muset hodně poklízet byt a domeček na kolečkách :-)))))). 



Mějte se moc fajn, užívejte teplíčka a já se snad brzo ozvu, 
Kája.






2 komentáře:

  1. Koláče máš opravdu vymazlená a moc se ti povedly !! a ten úklid neuteče :-)) měj pohodové dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).