Seznam blogů

30. srpna 2016

Všichni ještě spí...




... a venku se rodí chladné letní ráno. 
Líně se povalující pára na hladině rybníka zvolna mizí a korunami stromů prostupují první ranní paprsky.


Nejsem sama, jsem součástí toho všeho.


rybník Hejtman, okolí Třeboňské chráněné krajinné oblasti
Probuzení z pochádky přichází s prvním kousancem komára.






Všechny moc zdravím po delší odmlce a posílám pár fotek z našeho prodlouženého víkednu. 
Mrzí mě, že nemám tolik času na blog, ale pracuji na tom chodit častěji. 
Těším se na vaše nové příspěvky o vaření, tvoření, o dětech... prostě o životě, které tu za těch pár dní přibyly.
Dětem přeji mnoho zdaru v novém školním roce a Vám všem  POHODOVÉ dny, 
Kája.

6 komentářů:

  1. Na nadhernem miste jste byli, krasne fotky. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, bylo tam moc hezky. Všem s dětma doporučuji... koupání v pískovnách s písečnýma plážema, všude samá rovina ideální pro kolo.
      Měj se, Kája.

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky. Chladná letní rána jsem si teď taky vychutnávala, jenom já a příroda, bylo to super :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc fajn, když jsou takové možnosti. Nevím jestli stárnu, ale nějak intenzivněji to vnímám a vyhledávám čas a místa, kde bych si to mohla užívat jen já(sama).
      Krásné dny, Kája.

      Vymazat
  3. Překrásné fotky, Kájo!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Helenko, tohle nešlo vyfotit špatně :-), Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).