Seznam blogů

15. prosince 2016

15.prosince - ZÁPICHY






Dnes jsem udělala těsto na linecké a vlastně pokud nebudu počítat perníky, tak je to první cukroví.  Nechápu, že jsem v klidu, ale asi už to po těch letech neřeším. Bez cukroví si ale nedovedu představit tyto svátky a pěčení cukroví mě baví.
Strašně ty dny letí... dojedeme po páté hodině, venku tma... úlohy, nějaké vaření, tvoření, dnes i úklid na domečku a půlnoc na krku. Jediné co mě drží v pohodě, je to, že jsou na tom lidi hůř... hned mi je líp :-))). Neraduju se z cizího neštěstí, jen se nesmím litovat, není důvod a dnes i dlouhý spánek... tak já letím.

Přeji poklidnou noc, Kája.


2 komentáře:

  1. Neboj, taky nestíháme... a letos to taky už nějak neřešíme, ono se to stihne :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak to dopadne ;) Já teď strávila pečením dva dny. A to jsem zas ale neudělala nic jiného. Takže je to u nás buď a nebo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).