Seznam blogů

26. února 2017

Podložky, chňapky...



Zdravím :-).



... pletené v týdnu na cestách.






Nemoc dolehla už i na mě, mizím opět do postele. Určitě odpovím na komentáře k předešlému příspěvku, za které moc děkuji a dojdu kouknout... co nového u Vás. 


Mějte se moc fajn, 
Kája.

29 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páčia, farebná kombinácia aj nápad s gombíkom!
    Snáď sa pustím do niečoho podobného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, to jsem ráda. Dlouho jsem to měla v hlavě. Šití mi moc nejde a bavlněných přízí mám zásoby, tak jsem zvolila pletení. Máme velkou spotřebu ubrousků, jak si děti nalévají čaj,chtěla jsem něco, co lze vyprat a mít hned po ruce. Budou brzy flekaté a nejspíš nevypratelné, to je pak začnu používat jako chňapky, možná je to ale úplná nepraktická blbost. Čas a praxe ukáže :-))).
      Díky za milou návštěvu, Kája.

      Vymazat
  2. Kájo moc pěkné chnapky prostírky jsi upletla. Moc se mi líbí, co je to za vzoreček, dala by jsi odkaz na návod, prosím? Děkuji Marcela ...a brzké uzdravení přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Marcelko :-), na návod to asi ani nebude :-))). Vzoreček: 2 očka hladce a 2 obrace - pleteno po dvou řádcích (takové kostičky), kamarádka mě včera poučila, že to je velký hrášek. Pletla jsem z Camilly na 54očí požadovanou délku a obháčkovala. Pokud by to nestačilo, udělám foto návod, je to fofrovka. Hezký večer, Kája.

      Vymazat
    2. Děkuji moc, to snad stačí!Marcela

      Vymazat
  3. Krasa, provedeni i barvy. Prej brzke uzdraveni. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné barvy ... a vůbec :-) paráda.
    Měj se fajn a ať je brzo líp.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvy, krásná práce, krásné fotky :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-)), mám ještě dva kousky upletené z recyklované bavlny. Nebyla to žádná velká paráda, každé očko jiné, to jsem raději nefotila a nechlubila se :-))), Kája.

      Vymazat
  6. Moc pěkné! :-) A eko. To jsou body navíc! :-) Taky se na něco podobného chystám. Zatím to ale ještě "zraje"... ;-)
    -Jsem Denii-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, jsem ráda, že bylo kam sáhnout, když jsem měla chuť něco dělat. Až nápad uzraje, bude to určitě paráda. Ať se daří, Kája.

      Vymazat
  7. Nádherná práce!Hodně zdravííí!At je brzy lépe.-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna jsem přemýšlela, že něco takového upletu :-)) Máš to moc krásné. Přeji ti brzké uzdravení! D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Danko, děkuji za pochvalu. Už vidím ty tvoje v obýváku na stolku s kávičkou. Odhaduji pudrovou barvu :-), Kája.

      Vymazat
  9. Já vždy chňapky háčkovala, tak bych mohla zkusit pletené - hrášek znám :o). A máš Kájo moc hezké jemné barvy.
    Přeji brzké uzdravení, já jsem dnes také nějaká "přejetá", tak nevím co z toho bude.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, já je vždy kupovala :-)))), ale určitě doplním recyklovanou bavlnu a udělám si silnější varianty. Brzké uzdravení, je to protivný, když je venku tak krásně, Kája.

      Vymazat
  10. Moc povedené, hlavně výběr barev je top.
    Ať je brzo lépe,
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, snažila jsem se, aby v šuplíku vypadaly dobře :-)))), Kája.

      Vymazat
  11. Ty jsou naprosto nadherny!ukladam si, treba se do toho taky jednou pustim ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Haničko, určitě vyzkoušej, člověk u toho nemusí myslet :-), Kája.

      Vymazat
  12. Moc se mi líbí, jak jdou chňapičky srolovat do ruličky, to je hezký nápad! :-)
    Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji Ilonko :-). Pěkné jaro, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).