Seznam blogů

2. března 2017

Jak pokračujeme...

... na domečku? 

Začnu tím nejčerstvějším z čeho mám radost :-))).


Ti dva fešáci a truhly nejsou naše. Skříň, rozebrané postele do pokojíku a květník - už čekají pouze na navoskování. Dnes konečně potvrzené další kousky nábytku, které nám chyběly. Zbytek vám ukážu až na svém místě v domečku :-).


Vše vyštukováno, někde už je i první vrstva výmalby. Mohla jsem přispět trochou práce - poklidit bordel a komplet napenetrovat stěny .

jídelna
V týdnu elektrikář zkontroloval a zapojil elektriku, kterou komplet zasekal a nachystal manžel. Stačí už jen nacvakat krabičky.

kuchyň
pokojík
koupelna

... přístup na půdu musíme dořešit (jde o chodbičku cca 3x3m)

V minulém týdnu jsme pořídili plovoucí podlahu, obkladačky do koupelny a  kuchyně a odsouhlasili kuchyňskou linku k výrobě. Na koupelnu máme objednaného prvního řemeslníka, jinak si opravdu vše dělal manžel sám  (topení, elektriku, vodu, odpady, řemeslné práce atd..) a občas dojel švagr s dědou, což je velká pomoc.
Kuchyňská linka bude stejného dezénu jako dole, ale bude trochu jiná, aby byla změna. Už se těší, co z toho vyleze.
My to asi opravdu stihneme, ale jen šeptám, abych to nezakřikla :-))))).

Všem přeji klidnou dobrou noc a pohodový víkend, 
Kája.

PS: Zítra konečně u Vás. Už se těším, co nového.
Chtěla bych poprosit nové příchozí, pokud by mi u svého komentáře zanechali i název svého blogu (pokud ho mají). Nemám čas hledat a ráda kouknu i k vám. Moc díky :-).

23 komentářů:

  1. Ajko, sleduji vás, jak budujete domeček a zírám, jak vám to jde od ruky a kolik máte sil. Držím vám palce, moc se mi to líbí. Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za oslovení Ajko. Asi jsem přepracovaná. Iwka

      Vymazat
    2. Zdravím Iwko, to vůbec neřešte - Ajka skoro jako Kajka :-) . Díky, že nás sledujete. Pěkné jarní dny, Kája.

      Vymazat
  2. Jste moc pilní, máte můj obdiv. Bude to nádhera. Moc se těším na výsledek. Mějte se krásně D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Danko, no začínám mít trochu strach, abychom nezklamali očekávání. Už z toho nespím. Mám to vymyšlené a chci už to vidět naa svém místě :-)))), Kája.

      Vymazat
  3. To vás čeká ještě práce! Ale bude to nádhera! Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ivanko, nějaká práce tam ještě je, ale není to běžné zabydlování - stěhováné osobních věcí a hledání jim místa. Věci budou nové, tedy až na pár retro drobností, odpadá drbání :-).Nádherné jaro, Kája.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Musíme, tedy manžel, má chvíle teprve přijde... kdyby si viděla zbytek baráku, to bude kýbů vody :-))), Kája.

      Vymazat
  5. Mám rada tieto práce, keď sa tvorí nové:-)
    Držím palce a teším sa na výsledok!
    http://otcovdom.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, já to mám taky moc ráda, nejraději se na to koukám :-)))). Pěkné dny, Kája.

      Vymazat
  6. Uf, tak niečo podobné čaká aj nás v lete, bojím sa toho :-(
    Ale potom to už mi bude :-)
    Odkukala som z tvojich chňapiek ten nápadík so šnúrkou a gombíkom a použila som na dečku na stôl už do novej kuchyne :-)
    moja adresa: http://daniebenc.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to dobře dopadne a v ziměně si budete už jen užívat.
      Jsem ráda, že jsem taky jednou mohla někoho inspirovat :-).
      Držím palce, Kája.

      Vymazat
  7. KÁJI, TEN NÁBYTEK NEMÁ CHYBU !!!! JE ÚÚÚÚŽASNÝ !!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, moc děkuji, snad se tam vejde :-))). Pěkné dny, Kája.

      Vymazat
  8. Kájo, držím palce, aby dokončovací práce šly od ruky. Bude to určitě moc pěkné a již nyní se těším na fotky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme. Už se sama moc těším jak to všechno bude vypadat a jestli to dopadne, tak jak jsme si naplánovali, Kája.

      Vymazat
  9. Páni, spousta práce, ale výsledek bude určitě úžasný. Skoro všude máte zkosené stropy, to mám ráda. A ty dřevěné truhly a pěkná skříňka s historickými prvky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), doufám, že to dopadne dobře. Je to trochu zavazující, něco už je hotovo a každý čeká něco podobného nebo ještě lepšího :-))). Šikminy jsou fajn na oko, některá přístupová místa jsou o zvyku a se zařizováním to taky nění tak snadné, ale je to útulné a neokoukané. Hezké dny, Kája.

      Vymazat
  10. Milá Kájo, dnes jsem objevila váš blog a slibuji, že postupně vše poctivě přečtu a prohlédnu, pokud se dopídím kde a co pronajímáte, možná, že se taky jednou uvidíme.
    Zařízení vypadá krásně, elegantně a útulně, (tuším za tím hodně práce manžela a vaší invence).
    Ať se vám daří.
    Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz
    zakova48@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, no to vás obdivuji a smekám, já bych to po sobě číst nechtěla :-). Jsem si vědoma velkých rezerv, ale co vám už teď mohu říci, že se na tomto blogu o tom, kde nás najdete, nic nedozvíte. Posílám odkaz na webové stránky na váš mail.
      Moc děkuji za návštěvu a budu zase někdy :-), Kája.

      Vymazat
  11. Není to tak dlouho, co i naše koupelna vypadala takto. Když si prohlížím fotky z rekonstrukce, tak nemůžu uvěřit tomu, jak dokázal manžel z ničeho, vykouzlit tak nádhernou koupelnu :-) . Na mě zbylo to nejmenší. Vybrat vanu , umyvadlo, skříňky, ručníky, atd. Hrozně mě to bavilo, protože jsem si tak plnila sen a představu, jak chci, aby to tu vypadalo :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to moc bavilo a měla jsem problém večer usnout, protože jsem si to neustále v hlavě představovala a řešila. Momentálně by zasloužila rekonstrukci i naše koupelna v domě, kde bydlíme, ale neumím se oprostit od stávajícího provedení. Musím se přiznat, že nemám ten správný zápal a nadšení. To chce čas :)))).

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).