Seznam blogů

27. dubna 2017

Než začalo pršet...





... 

byla jsem na "perníkovce" kouknout co by se dalo utrhnou do vázy, protože jak uvidíte na fotu Pohled do zahrady, na naší za hradě toho moc nekvete.





 Pohled do zahrady z apartmánového kuchyňského okna - moc nám toho nekvete, ale svěže se zelená.

Tahle písnička mě pobavila. Vyloženě moje slova asi tak po roce s našim Tomčou. Po probdělých nocích, když jsem vystrčila nos z baráku. Krčila jsem nos, přivírala oči,  vyhledávala stín a jen remcala. 

Už by se to počasí mohlo umoudřit. Tolik mi nevadí voda jako málo sluníčka. 


Chtěla jsem Vám opět moc poděkovat za samé milé komentáře a zároveň Vás požádat...
kdo má zájem o ubytování, pište si na  jablkovkosiku@gmail.com a já obratem odpovím. Přes blog to nechci řešit!!! Až na tři osoby včetně mého manžela, nikdo o tomto blogu neví. Je to moje radost a moje soukromí a jsem strašně moc ráda, že si sem nacházejí cestu lidičky stejných zájmů a tak bych to chtěla ponechat. 

Zítra zase u Vás "kamarádky blogerky" jsem zvědavá, co je zase nového :-).

 

Mějte se všichni moc fajn, Kája.


10 komentářů:

  1. Kájo, už jsem z toho uplakaného (někde sněhového) počasí celá uondaná. Chybí mi slunce, jsem unavenější čím dál víc (a to nic skoro nedělám namáhavého) a tak ráda bych trávila celé dny na zahradě. Kvetou jenom tulipány, čemeřice odkvetly, srdíčka skoro zlámal vítr, mám strach o pivoňky - no co mám povídat (teda psát).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), po sněhové nadílce bylo trochu sluníčka a dokonce nepršelo. Bylo by fajn, kdyby těch dní bylo víc, ale musíme si počkat. Snažím se chodit rozumně spát, to je jediné, co funguje, jinak jsem kolem poledne nemožná.
      Už se taky těším na zahradu, Kája.

      Vymazat
  2. Snad už si to počasí dá říct a bude brzy zase hezky. Na příští týden nám hlásí až 21 stupňů, tak jsem na to zvědavá! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :-). tak skoro po týdnu co reaguji na komentář můžu říct, že dnes bylo 18stupňů, ale když jsem šla z práce, tak začalo pořádně pršet, ale oproti sněhové nadílce, co nás tu min.týden překvapila, to je luxus.
      Hezké dny, Kája.

      Vymazat
  3. Kajo, ten vyhled do zahrady a dal je uzasny. Prima vikend. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci taky :-), vařit a nevykroutit si krk. V kuchyni mám světlovod a s tím si musím vystačit, jinak kroutím hlavu, abych viděla z okna. Měj se fajn, Kája.

      Vymazat
  4. Ten výhled z apartmánového okna je úžasný. Krásné dny Kájo, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že pro mamči s dětma na zahradě je to príma, vše pod kontrolou, Kája.

      Vymazat
  5. :-D Jsem se musela zasmát :-) Tuhle se mě můj kolega v práci zeptal jestli mi nevadí že si čtenáři mého blogu dozví i věci z mého soukromí. Tak jsem mu s úsměvem vysvětlila že je jen pár lidí, kteří vědí "kdo je Hejdučka" a tak mi to nevadí :-) Koukám že to máš stejně. Já jsem blog začala psát taky s tím, že si své čtenáře najde sám a budou to lidi se kterými si právě díky tomu budu rozumět ;-) Jsem ráda že jsi má blogerská kamarádka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to chápeš. Ráda tu sdílím s lidma to co dělám, těší mě to a hlavně žene dál. Občas potřebuji podporu a slyšet, že tak je to dobře, například jako ten nábytek, na který si manžel a jeho rodina zvyká :-))). Nechci, aby mě sem chodila třeba kontrolovat sousedi nebo lidi z práce atd..., když vím, že je nezajímá co jsem uháčkovala, upletla nebo uvařila.
      Měj se fajn, Kája.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).