Seznam blogů

24. června 2017

Kocourek nebo šaty?



Všechny Vás moc zdravím :-). 


Nevím, jestli poznáte, čeho se měl týkat tento příspěvek :-).


Gumové pantofle zrovna k těmto šatům nenosíme, pokud to není po zahradě, ale bosky po rozpálených kamenech se chodit nedá. Momentálně má Baru hlavu plnou kocourka a nenechala by se ani přezout. 



 Slíbila jsem Baru šaty a dokonce jsme spolu vybraly látku. Nemůžu říct, že bych neuměla vybrat jinou, ale je to letní vzor a materiál mě vyloženě přesvědčil. Tenké plátno, které se moc nemačká a je velmi příjemné na omak.

 

Kdo čte můj blog, ví, že se šitím zápasím. Moc se mi líbí, strašně bych ho využila, mám spousty nápadů i ten střih bych zvládla, ale technika šití mi prostě dává zabrat.
Šaty jsou strašně jednoduché, takové jsem nosila v dětství. Střih jsem nedělala, nebyl vůbec potřeba. 


Mějte krásný sobotní den, Kája.

14 komentářů:

  1. Taky jsem takové šaty v dětství mívala. Vypadá to, že nemáš se šitím problém. Jsou moc hezké. I ta letní látka. Krásné dny Kájo, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Danko, kdo je neměl, že? :-))) Ještě jsem měla takové kalhoty v pase a nohavice byly do gumy a móda se opět vrací.
      Krásné léto, Kája.

      Vymazat
  2. Kez bych si troufla na takove krasne satecky 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, jsou opravdu jednoduché. Určitě si troufni, držím palce, Kája.

      Vymazat
  3. Sikulo,jinak se sicim strojem to mam podobne,ale tyhle saty bych asi nezvládla. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neustále s šitím bojuju. Jsem strašně precizní a vytáčí mě, že mi to nejde. Pak to nějak dopadne, ale trvá mi to strašně dlouho a vidím ty chyby. Pohodové léto, Kája.

      Vymazat
  4. Jsou to roztomilousi, oba aj se satama. Siti zdar ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Hani. Nj, jsou to takový mazlíci. Baru se o něj opravdu stará a Chlup si to užívá. Pohodové dny, Kája.

      Vymazat
  5. Jéé, no to se jí nedivím, hned bych kocoura taky pomazlila, jsou krásní oba dva! A ty gumové botky tomu dávají ten správný šmrnc:-).

    Měj se krásně a pokud budeš mít chuť přijď na návštěvu http://www.bygabra.cz/.

    Papa ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), je to modelína :-))). Děkuji za pozvání, jdu to pořádně okouknout. Hezké dny, Kája.

      Vymazat
  6. Kajko šatičky si zvládla perfektne, vôbec by som nepovedala že ti to robi problem. A mačiatko moc milunke :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Maruško .-), vy jste tady všichni moc hodní a stále chválíte. Snažím se, ušiju, ale peru se s tím dýl než jsme zvyklá, nejde mi to od ruky a řeším strašný blbiny.
      Krásné letní dny, Kája.

      Vymazat
  7. Jsou krásní všichni - šaty, Baru i kocourek :o). Myslím si spíš, že ti šití jde, ne že ne Kájo.
    Měj se pohodově.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím si, že jsi strašně hodná a chválíš :-)))). Jak jsem psala, nějak to dopadne, ale trvá mi to děsně dlouho. Měj se krásně, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).