Seznam blogů

18. června 2017

Pohodová neděle...

Zdravím :-)))


... s kávou a rychlým zákuskem na balkóně. 


Dnes mám příšernou pracovní morálku a zítra už je pondělí. Baru se dnes splnilo velké přání a tak si můžu toho neděláka trochu odůvodnit. Jmenuje se Chloupek, seznamuje se prostředím a rád by si schrupnul.
Jdu ho chvilku zachránit před dětmi.







 Mějte pohodovou neděli,
 Kája.



17 komentářů:

  1. Krásné posezení, nádherně osázené nádoby a zákusek musel chutnat. Vypadá skvěle, jen zakousnout. :o)
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, tohle období mám strašně ráda. děkuji za milou návštěvu, Kája.

      Vymazat
  2. Z vašecho blogu čiší pohoda a klid. Máte to tam u Vás moc krásné a děkuji za možnost nahlédnout :-) Krásný týden Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, to ráda slyším. Někdy už si říkám, co jsem to zase napsala,každý toho máme dost a nikdo nechce číst nějaké fňukání. Děkuji moc, Kája.

      Vymazat
  3. Kájo, vždyť neděle je od slova NEDĚLÁNÍ !! Nezapomínej :o)).
    Měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjjj, :-))) to je silný argument. To jsem před lety učila Tomču dny v týdnu a zaregistrovala neděli.
      Pohodové dny, Kája.

      Vymazat
  4. Krásný den Kájo, Váš (tvůj) blog jsem objevila před nedávnem a nemůžu se na vše vynadívat.Balkon máte nádherně obkvetlý a ten zákusek ... mňam ( mohla bych poprosit o recept?). Mějte se u vás krásně a těším se na další příspěvky, ze kterých sálá pohoda. VeronikA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a moooc děkuji. Dobře se to čte :-)))). Nevím, jestli mnou napsaný recept bude dost dobrý. Já dělám od oka a vůbec to neřeším, vždy se povede. SUROVINY: trocha másla na vymazání formy, kelímek sladké smetany, kelímek zakysané, 250g tvarohu (kelímek nebo kostka), moučkový cukr, citrónová kůra a šťáva, čerstvé nebo kompotované ovoce.

      Vymazanou formu máslem vyložím piškoty a natřu krémem (krém - vyšlehám šlehačku, ale ne úplně a přidám zakysanou smetanu, tvaroh, moučkový cukr, citrónovou kůru a trochu citrónové šťávy). Na krém pokladu ovoce a dám uležet alespoň na dvě hodiny do lednice, nejlépe ale déle, to pak vše krásně drží pospolu (piškoty nasají vlhkost a krém ztuhne)...dobře se pak i servíruje, já mám foto dvě hodiny uleženého dortu. Když dávám jahody, zalévám želatinou, protože se strašně rychle kazí. Jinak sladkou smetanu a tvaroh dávám vždy, někdy dám klidně dva tvarohy (opět neřeším jestli kelímek nebo kostku... z kelímku je krém krásně hladký a z kostky jsou v něm cítit hrudečky, ale tvaroh z kostky je prostě tvaroh).... Manžel ale moc tvaroh nemusí, takže nastavuji zakysanou smetanou, nebo bílým jogurtem. Nemusíte ani řešit tu vyšlehanou šlehačku, já to tak dělám, protože mi to přijde víc nadýchané. Nic se nestane, když všechny suroviny dáte do jedné mísy a vyšleháte současně. Forma ... mám jednu nižší porcelánovou a pak vyšší formu. Když dám dva tvarohy a velkou zakysanou smetanu, udělám třeba ještě jednu pokládku piškotů. Když je krému moc, dám do misek, přidám třeba kakao nebo granko a máte kakaového pribiňáka :-).
      Mějte se moc faj, snad se zadaří, Kája.

      Vymazat
    2. Káji, i já děkuji za recept, zákusek vypadá úžasně stejně jako balkónek, moc krásně ti na něm všechno kvete .... přeji ti krásné prázdniny !!!! Marki

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Kájo. Chci se zeptat jak uvazujete ty šišky na provázek co máte pověšený na trámu na terase. Moc děkuji. Váš blog je úžasná podívaná a spousta inspirace. Mějte krásné dny :-) Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).