Seznam blogů

15. července 2017

Prázdninová sobota...


Všechny Vás moc zdravím.


... už jen nějaké kvítko do vázy a je hotovo :-).  


Když je konečně uklizeno, vždy si oddychnu úlevou, že se to zvládlo. 
Po úklidu vybíhám do zahrady nařezat nějaký "plevel" pro radost. Ano, pro radost. Taková drobnost, kterou všechny návštěvy ženského pohlaví kladně komentují.
 Každý následující týden je mnohem náročnější k hledání něčeho do vázy. Na poli je řepka, mezičky posečené a trávník samozřejmě angličák, ale ještě se nestalo, že by naši hosté (krom zimy) neměli ve váze kvítko.



 Normálně na focení čas není, ale hosté volali, že dorazí později. 
Udělala jsem pár fotek a zachránila Chlupa, který neodhadl výšku stromu a volal o pomoc.


Mějte krásný víkend, 
Kája.





38 komentářů:

  1. Krásné a útulné ;-) Natrhané kytičky si teď taky užívám, je to paráda ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pak dělám letní řez v jabloních a arńie, když dojde plevel :-)))). Moc si to užíváme a ty taky, však vím :-). Měj se fajn, Kája.

      Vymazat
  2. Taková nádhera!Máte v létě ještě nějaký volný termín, cca 3 dny?Díky. Má. Miluju tyhle detaily, kytice a tak��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Marcelko :-), já si to taky užívám. Taková blbost, ale hned je zabydleno :-). Jediný rezervovaný "volný" termín je poslední srpnový. O prázdninách jedeme pouze týdenní pobyty, ale po prázdninách je možné ubytovat na pár dní. Krásné léto, Kája.

      Vymazat
    2. Jeeee, u Vas je krásně. Prosim, odkud mate postel??

      Vymazat
    3. Zdravím :-), jestli myslíte tu bílou, tak jde o Ikeu http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S59019795/. Je opravdu dřevěná a ještě drží :-))), Kája.

      Vymazat
  3. Nádhera...právě to kvítí je symbolem útulnosti. Moc krásné!!!
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ten pocit máme všechny ženy a ještě děti :-), Kája.

      Vymazat
  4. Nádhera. Čisto a útulno. Velice příjemné prostředí a kytička tomu dodává nádech dokonalosti.
    Hezké léto přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoji hosté musí být nadmíru spokojení. I z těch fotek dýchá neuvěřitelná pohoda.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic jiného si nepřejeme, opravdu že jo :-))). Krásné dny, Kája.

      Vymazat
  6. Klárko, ty opravdu myslíš na všechno.
    přeji krásné dny Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To néééé :-), zapomínám na nepodstatné věci... jako kde je sekyrka, vošťuráky, ale ty podstatní věci jako je kvítko, to prostě nezapomenu :-)))). Pohodové dny, Kája.

      Vymazat
    2. Káji, promiň, příspěvek jsem psala včera a dnes, nevím proč, jsem si vzpomněla, že jsem tě určitě špatně oslovila. nezlob se, prosím. Majka

      Vymazat
    3. Zdravím :-))))), taková drobnost :-)))), děkuji, že sem chodíš, Kája.

      Vymazat
  7. Teda Kájo, ten ,,plevel'' je krásnej! A ty tvoje fotky a domácí pohoda ještě krásnější. Jo a prosím tě, potřebuju-jo, vážně, nutně POTŘEBUJU tu bílou ,,vázičku'', nejlépe plechovou, můžeš mi prozradit odkud ji máš ty?

    Děkuju a měj se krásně!!!
    Pac a pusu ByGabra

    https://www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Ikea už by mi měla poslat alespoň svíčku, za tu reklamu co jim dělám :-))). http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/10148464/ Není zač, pa, Kája.

      Vymazat
  8. Teda Kájo,ty pokojíčky, to je taková nádhera. ÁÁle,ráda bych se zeptala odkud jsou ty úžasný stojací lampy u postelí.Děkuji Jitka.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím, bingo...IKEA :-)))). Nejlevnější stojací lampa, kterou jsem tam našla http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/00110640/. Krásné léto, Kája.

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne, u vas se musi proste vsichci citit dobre!

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Jjjj, ovšem :-)))). Na venkov patří a tak to všichni snesou :-)))), Kája.

      Vymazat
  12. Káji, nádhera .... a ta kytička .... třešnička na dortu .... krásné prázdniny ♥ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marki, momentálně už není co trhat, došlo na jabka a jeřabiny :-)))). Krásné léto, Kája.

      Vymazat
  13. Dobrý den, opravdu moc krásné! Ráda se k vám hodím "kochat".
    Můžu poprosit o informace o ubytování u vás (web,...).
    Moc děkuji iva (isapakova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím,
    máte krásný blog a obdivuji tak krásné bydlení. Moc se mi líbí ty obrázky nad postelí. Jinak koukám že spoustu věcí máte z Ikei, my tam kupovali skříně a jsem s nimi moc spokojená.
    Tak přeji krásné léto a mnoho spokojených hostů, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, jjj, hodně věcí máme z Ikei a úplně se vším spokojení nejsme, ale je to hned, líbivé a celkem za rozumnou cenu. Tak ať vše dlouho slouží.
      Pohodové léto a mooooc díky, Kája.

      Vymazat
  15. Krásný den přeji,
    jsem moc šťastná, že jsem objevila tak příjemný blog.
    Takové bydlení by se mi moc a moc líbilo. Jedna kytka a jakou udělá parádu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-), šťastná jsem já, že jste/jsi mě tu našla :-). Krásné léto, Kája.

      Vymazat
  16. Jsem tu pár minut a už to tady miluju! To je vážně Váš byt? Nádhera... Budu tu častěji, než jsem myslela :-) Rubriku Dekorace musím rozšířit co nejdříve :-) Děkuji za skvělou inspiraci

    OdpovědětVymazat
  17. I v zimě může být ve váze krásná kytička...;-) Větvičky a tak, příroda je prostě neskutečná:-) Interiér obdivuju stále dokola, máme fakt stejný vkus...:-) Někdy k vám musíme zajet, určitě by se nám u vás líbilo...;-) P.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).