Seznam blogů

30. prosince 2017

Odpolední program

Krásné odpoledne :-).


Právě jsem se vykodrcala ze sprchy a začínám mít roupy.


Horečky jsou už pryč, nos už nemám jako děravý okap, jen ten kašel a hlava jak pátrací balón mi dávají zabrat, ale po příjemné sprše, s čistou pletí, pyžamem a voňavou postelí, je mi fajn. 
Dokonce se mi vrací chuť a přemýšlím o kávě, na tu se těším asi ze všeho nejvíc :-)))).



Počítače, knihy a postele teď bylo na chvilku dost. Přesouvám se na gauč k nějakému filmu a jdu si kolem prstu omotat vlněnou přízi. 



Mějte se moc faj a užívejte si pohodu, jako právě teď my.
Kája

4 komentáře:

  1. Taky motám přízi kolem prstu ;-) neznám lepší vánoční terapii. Hezký večer Kájo, D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, vyzařující atmosféru. Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemné fotečky. :-) Ať ta pohoda vydrží i v novém roce. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).